04 February, 2012

Avaan mun silmät


Yoni - Avaan mun silmät
Se tunne, kun seisot Laukaassa (ulkona, -30) puoltoista tuntia. Letkee lauantai meillä Temmin kans c: Kiitämme suuresti niitä muutamaa niin supersuperystävällistä ihmistä, joista yksi ei oikein saanut vastattua ajallaan, ja joista toinen oli niin kovin "kiireinen" siivoomisen kanssa. Ainiin, se kolmas, jonka luokse oltiin tosissaan menossa, ei päässyt ees paikalle. Huisin hauskaa. Oli pakko lähtee ton yli-tunnin-mittaisen seisomasession jälkeen linkillä himaa, ku ei pystyny enää tuntee raajojen olinpaikkoja. Oli semmonen hauska tunne "Jaa, mun kädet tais jäätyä ja tippua pois takin sisältä, yhyy, ilkeetä pakkaselta :<<"
Nomutta, pääsin melko pian saunaan lämpöiseen sulamaan ja syväjäätymistä pikkusen lieventämään. Aika julmalta tuntu se loppupeleissä-ah-niin-ihana sulamishetki...... Vaikka saunassa oli 80-100 astetta lämpöö, pers ja reidet olivat loppuun asti umpijäässä, kiiiiitos :3

Jajoo,sitten vielä sitäkin, ettää....... Nukkumaan minä lähtisin. Väsyttää kovin, kun viime yö meni laukaassa, hmmmmm....... Laukaa minun toinen koti..................................eikumitä !! :'>

HEhheeee, moikka apinanlapset !

No comments:

Post a Comment