29 January, 2012

Morson leikkikalu

Kello 12:30
Sen kerran ku oikeesti on vkonloppu täysin vapaa kaikesta aktiviteetista, postailen täysillä ! Toinen kuvapostaus vkonlopun sisää, ei paha ;> Muuuttamutta. Kuhan nyt ensin söisin aamupalan, pukisin semmoset vaatteet päälle, että ulkona pärjäis nii häippään ja räpsräps kuviaa ! Jotkut teistä onkin ehkä nähny jo muutamia kuvia eiliseltä on Facebook (?).... Samanlaista tulee varmaan tänäänkin. Taino, yritän jotain hiukan erilaista :) Omaa kuvaa tulee myös, koska nyt on sen verran valosaa vielä, ettei valotusaika veny maximiin eikä heilahtamisen riski nouse radikaalisti nolasta sataan !

Kellohan on 17:45
Ja hypin onnesta soikeena. Sain otettua itsestäni ekan kuvan mun melkein-sivuprofiilista, ja sehän melkein suorastaan jo onnistui ! Mun pitää myöntää, etten tykkää mun sivuprofiilista yhtää, koska mulla on tosi veikee nenä (hyi!) ja hmmm, naama muutenki vähä aina pissiii :P

As you can see, hieman on outo naama !
Mutta, kannan sitä ylpeänä ja olkoot outo naamani mun ainoo piirre, mikä tekee musta ittestäni muita mielenkiintoisemman :> Jeejee, katoinko kenties sen GLEEn jakson, missä laulettiin Lady Gagan "Born this way" ? :'> I'm amazing just the way I am :3 Ajatellaan näin. Tää vkonloppu on jotenki taas rakentanu mua jotenkin joka suuntaan. Oon esimerkiks just ruvennu tykkää ittestäni tällasena ja alan hyväksyy kaikki ne vaatteet mitä käytän millonki. Oon käyttäny tänään semmosia vaatteita, joita en tasan ois käyttäny esim viikko sitten. Heh. Tässä sitä kasvetaan ja aletaan löytämään sitä oikeeta minääni. Enköhän mä löydä sen ennen kuin kolmekymmentä täytän :3

Mutta, kuvaa.. Niitähän mun piti tosiaan teille laittaa. Ja niitä kävin just tätä varten tuolla pihalla ottamassa ! Hehheh. Lyhyt on ihmisen muisti (....eiku hups, mun muisti vaan ! Ei sovi yleistää, koska joillakin yksilöillä tää muisti on niin tuhotehokas, hui!).









As you can see...... Siellä tosissaa oli lunta !
Kello 21:50
Käytiin Temmin kanssa ulkona. Kylmää oli, hihiii! Puolet kolmesta tunnista himmailtiin temmin mummolassa ja katottiin missikisat, hyi. Sitten nopee hilpasin sieltä lämpösestä kylmän kautta kotiin katsomaan Jussi-gaalaa ! Ei tästä kattomisesta tuu mitää ku tätä blogia kirjotan samalla ja Facebookissa puhutaan, miten oon vaan morson seksilelu. Eiku mikä ! Leikkikalu. Heh. Ei tuu mitää ! Ja sit vielä päällä raejuustohumala. En tiiä onko tää teksti ees selkeetä luettavaa. Nooh, ens viikolla sitten taas uudestaan jos kokeilis ! :>

Moiiido, lähen morsoilemaan eiku kattomaan tota Jussi-gaalaa oikeasti !

No comments:

Post a Comment