29 January, 2012

Hollywood undead

Siitä rupee olee jo viikko, kun viimeks postasin. Tää mun postailutahti rupee hidastuu huomattavasti aikasemmasta (ajoittain pystyin kirjoittamaan 3 keskipitkää postaussa päivässä..... Ja joka päivä kuitenki ainaki yks). Mutta kai muistatte mitä mä sanoin joskus aikaisemmin ? Jooskus Uuden vuoden aikoihin :>> No siis, jos nyt ette satu muistamaan niin ihan sitä vaan, että rupeen harventamaan tätä mun postailua kerta viikkoon tai vastaavaa. Ja rupeen onnistumaan siinä c:

Mää en kyllä tykkää ittestäni yhtään tällä hetkellä. Mun tyyli on perseestä ja haluan muuttua, mutta koska oon osa vammasta massaa, en uskalla pukee päälleni mitään vähääkään poikkeavaa. Fuuuuuuuuu. Nyttenki mulla on päällä suhtkiva outfit mut oumai ku kouluun lähtee nii päälle ilmestyy jo jotenkin automaattisesti ne aina-turvalliset farkut ja toppi-huppari -yhdistelmä............. NOT GOOD !






Murmurmur, miksen määki? Mut nyt mulla on päällä jo suorastaan kivat vaatteet 8---------) Vähän lepardia, korua ja mustaa kangasta, uujeeihkua eiku mitä hei ! Noissa himmastelin koko tän päivän, yllättävän rentoo :> huominen menee varmaan samoissa kuteissa, jeijjj !



Sit mä olin tnää tosi reipas ihminen ja kävin ulkona pakastumassa ! Wuhuu, kylmää oli mut ei liian. Just semmonen sopivan pirtee ja herättä :> Täydellinen ilma suorastaan. Kaverin ei-kaveri sanoi, että mulla on tossa kuvassa duckface... Ömm, ai on vai ? Eiks ankkanaama oo täysi eri ku toi ? :'>

Jooo....aattelin tällei ihan teitä piristääkseni laittaa tämmösen hauskan :'> Hajoilen tälleki iha 100-0 ku nään tän. Muistan vaan miten jäässä mun jalat oli tossa vaiheessa, ku seisoin keskellä hankee meiän takapihalla, heh. Lunta siellä tosissaan on sen 30-50cm 8-----------) Maukasta ! Onneks oli polveen asti olevat saaaapikkaat jalassa nii ei nilkat lumistunu, ei kyllä jäätyneetkää, jesjesjes !

Oispa huomen samanlaine ilma, maistuis liikaa ! 
Sitä ootellessa, moiks söpikset :P

No comments:

Post a Comment