06 November, 2011

Selvitty viimeisimmästä?

hajosin mun naamalle
niin pahasti....
Joo, oon pahoillani jos joltai meni yöunet ton viimeisimmän kuvan jälkeen. Seriously, I'm so really sorryy :c !
Eniwei, eilen raahauduin ulos haravoimaan pihaa ja siivoilemaan; pistämään talvikuntoon. Ei kiinnostanu yht ään. Mut pakko sitä on jotain tehdä ruokasa eteen ^^

En mä yleensä (<==) tuherra mun naamaan tommosii smailei mutku toi oli niin HAHAHAHAHAHHA_feissi :'D Mut selailin tosiaan näköjään mun HKn kuvii keväältä 2011..... Ihanan näkösii kuvii, myönnän. Etenki ne kaikki pictures from Disney Land <: Omnomnom, haluan sinne takaisin ! 
Mulla muuten on shortsit ton paidan alla. Mä en kävele housuttomana eteenpäi niiku jotkut yliurpot pissipäät.
On muute yliärsyttävää kirjottaa blogii puhelimella, koska kirjottamine onnistuu vaa html_koodeilla ja tääki toimii vaa lagisesti. Toooosi hauskaa. Tsiisös. Yritys hyvä kymppi kestää tätä.

Tää on muute aika kauheeta. Oon nyt vkonlopun aikana nukkunu aivan liikaa (yht. noin20 tuntia) ja mua väsyttää ihanku oisin valvonu pari yötä putkeen. Ei mitään ideaa.... Please explain me. This shit kills me. Sanotaan, että kun nukkuu tarpeeks on pirtee ymsyms. mut mikä mua sitten vaivaa? Ottaako mun keho nytten vaa takas ne menetetyt yön tunnit parin kolmen viikon ajalta? Jos ottaa, niin toivottavasti ottaa pian, koska tämmöne koomapotilasolo tappaa ihan kohtuuttomasti. What is this?

Kuolen tähän vitutukseen (anteeks; ketutukseen). Olo on mitä parhain jaja kauhee nälkä. Kohta ruokaa (yay!). Can't wait. Ja sitten Nips & Co. lähtee kotiinsa ajelemaan. Minä menen oletettavasti nukkumaan hetkeks ellei matkalla tuu kauheesti muuttujii tai muita häiriötekijöitä. Päiksyjen jälkeen lukisin hieman saksaa ja sisäistäisin saksan akkusatiivi_jutut. Hyi. Jos noita tekis tnään tosiaan. Illalla tulee tanssii tähtien kanssa, sitten saunasuihkuehkä ja taas nukkumaan. Ihana sunnuntai, kyllä. c:

saa Dodododo
haulin höyheniin

Hajoilen. Mä nukun ja koomaan vuorotellen Yay !!. Koomatessa popitan ruotsinkielisii smurffei ja dodoo. Mistä tää olo tulee? :'D Mitä te teette, ku koomaatte?
Alexandra Stan - Get back (Asap) <-- Loistava lagausbiisi. Sanat kuulostaa harvinaisen hauskoilta kyl, ku tajuamispiste on niin sumun peitossa ettei sitä ees tajuu. ^^ (Ei ees pitäny kuulostaa kauheen älykkäältä.........:--------)))
Have fun ja kommentoikaa.
Moi.. 

No comments:

Post a Comment