10 November, 2011

Housut sano itsensä irti

Moi.
Loistava päivä tnään. Ei ole historiaa (JES!), koska ope tuli kipeeks ja tän pvän tunnit tehään itsenäisesti. Mut toi ope anto varmaa viikon tehtävät! Kuka semmosii jaksaa tekee? Hyi.
Eniwei, toi ei ollu se mun asia oikeestaan vaan.......mun housut hajosiratkesisanoiitsensäirti.
Tää päivä menee niin jesjesjesloistavasti mun osalta.

Löysin itsestäni karmaisevia kuvia. Eli toisin sanoen: jollain ihmeellisellä tavalla pikkuisenkin onnistuineita

No okei, tässä mä näytän
tosi kalalta, mutta
kauniiksihan senkin
joku hullu katsoo.

Ei vitsi, tää kuva on lukion ykköseltä. Toi käsi vaan
jotenki vammailee tyhmästi tossa naaman eessä mutta ei
siitä sen enempää. Ihan hyvä vaan oikeestaan, että hieman
peittää näkyvyyttä ja suojelee mun pullaposkea :'> 



Tää kuva on ehkämun henk.koht. lemppari.
Silmät on nice ja sitten toi vaan en mä tiiä.
Kuva on kesältä 2011 ja tyksin.

Lukiossa tokaa vuotta. Jee.
Selvitty hengissä ja
vieläpä ihmisen näköisenä c:
Saavutus sinänsä.
Anteeks mun ilme,
kun on tommone väkisin
pidetyn ilmeen näkönen.
I couldn't help it.
Lähen tekemää matikan tehtäviä tästä näin, I got work to do ! MOI !

ps. Kommentoi ja kerro mikä noista kuvista on sun favoritpic :> Ja kerro ihmeessä jos voisin painuu maan alle. Thanks !

3 comments: