12 October, 2011

Dynaamisia näkymiä

Mä foundasin tästä blggerista tosi hämärän "pohjan"... Kukaan blogger käyttäjä tuskin sitä on päässyt tosin sivuuttamaankaan. Mutta mä kuitenkin vahingossa otin sellasen urpoteemaan käyttöön ja rupesin ettimään tätä mun vanhaa(ihanaa!) teemaa ja kappas, en mä löytäny sitä mistään. Sitten tajusin, että "Aivan!", mulla ei oo ees tota bannerikuvaakaa täällä koulun koneella, jee. Mitäs nyt sitte tehään?
Mut ah-niin-ihana bloggeri olikin jättänyt tämän mun vanhan teemaseni muistiinsa jaja sitten, kun mä tosiaan menin vaihtamaan teemaa sinne tyäkaluiluohjelmaan (tajusitte?), siinä se komeili ! Tää teema. 8D Oukaad, mä oon ilonen ja helpottunut.

Eilen olin treeneissä. Muut reenat kataa nii minä siellä heittelin ihmistä c: Mut sainpahan jalkaheiton suunnilleen onnistumaan (aina väliin kuulu ylempivöisen kehu "Hyvä") ja sain mä vielä vähän kokeiltuu lonkkaheittoo. Okei, mä myönnän. Mun reenaaminen näytti varmaan tosi heikolta, koska mun kehoa hallitsee tällä hetkellä akuutti univaje eli mä en kykene yhistelee niitä pikkujuttui yhteen niin nopee ja helposti. Onko ongelmaani ratkaisua? On ja kohtuuttoman yksinkertainenkin; nuku.

Ootte saattanut nähä tän kuvan ennenkin jo ^^
Love you guys, pus

No comments:

Post a Comment