12 October, 2011

Kahden viikon rupeama

Nyt on joku hongkongilainen taas vallannu mun (heikossakunnossa olevan)kropan. Jo kaks viikkoo ollu niin omituinen olo; vasta syöneenäki heikottaa tuhosti, päässä heittää kohtuuttoman paljon, mun oikeenpuoleinen käsi puutuu ajoittain kyynärpäästä sormiin ja tekis mieli asustella vessassa epänormaalien ihmisten tapaan. Voisin kohta tassutella terkkarilla käymään ja hakemassa jotain lupalapun tapaista, että pääsisin kotiin nukkumaan ja syömään c: Väliin ehkä tunkea änkisin pakollisen tietokonehetken (,mikä kestää vain kovin kauan^_^)

Muistatteko, kun minä joskus menneisyydessäni kirjotin blogia vuodatukseen? 8D Mä tässä yks ilta luin sitä blogia ja ui vitsi, miten mä repeilin ! Ebbamoi, kertomus mun "rankasta" yläaste-elämästä.. Toi teksti on varsin jäätävää älkääkä missään nimessä ottako tosissanne noita juttuja ^^ Olin seiskalla tai kasilla tommone wannabetough :----) Mut hajoilkaa rauhassa siellä kotisohvilla nytten, synkän tiistai-illan pelastanee mun yläasteblogi. Heh.




No comments:

Post a Comment