26 September, 2011

Vähän maanantaita

Moikka, oon hieman lipsunut siitä mun lupauksesta. Kyllä, mä käytän edelleen housuja mutta enää sellaisia ihania hieman liian isoja tummansinisiä. Niitten kans käy ihanasti mun ostamat uudet kengät (kuvat tulevat pian, kunhan saan työnnettyä ne ulos mun Canonista. :>  ) ja punaiset (yhet mun monista lempparikengistä) Converset. Heh.

Tällä hetkellä oon ankeesti koulussa, harmillista. Kahen tunnin hyppy olisi tässä, koska bilsanope lähti jonnekin... Miks just tänään?! Olisi menny huomenna, olisin saanu nukkuu pidempäään :D Nomutta, jokatapauksessa voisin käyttää tän hyppärin oikeestikin hyödyksi ja tehdä esimerkiksi bilsan itsenäisiä tai matikan tehtäviä (mä oon jo nyt ihan pihalla, vaikka vasta kerrataan kolmen aiemman kurssin aiheita.. Alku ei tosiaankaan näytä loistokkaalta!)....... Mutta eka teen tän tärkeimmän; blogin.
Kaverit pääsee tunneilta 1130 ja niitten kanssa raahaudun syömään kebabakeittio, iu. Anteeksi nirsouteni mutta mä en vaan jotenki siedä kebabia.Siinä on se joku eläimen maku, mikä ei vaan nappaa mitenkään.

No comments:

Post a Comment