18 September, 2011

Mä tykkään keittiöstä mut keittiö ei ihan tykkää musta

Mä en ihan tajua mitä mä oon meiän keittiöllekin tehnyt. Vielä eilen tehtiin hyvää yhteistyötä mut tnään kusautti kaikki mun tekeleet D: Tein ehkä parasta kauratoskaomenapaistosta ja suklaakääretortun. Okei, kauratoskapaistossysteemi onnistu, koska sitä ei vaan voi tehdä väärin... Mut toi kääretorttu, hhuh. Kusas niin pahasti ::DDDD Mä en halua enää koskaan tehä mitään meiän keittiössä, enkä kyllä muutenkaan. Musta ei tykätä oikeen.

Oksennus. Mun synttäreihin on se 8 kuukautta enkä mä millään jaksa odottaa ! Haluisin niin bilettää sitten Hongkongissa, kjehkjeh. HERE I COME HK ! Paitsi, että..... SIngaporeki olis kiva 8)) Äää, ja Japani !

Hiukset muuten lyhenee tässä parin kolmen viikon sisään, hah. Mulla ei varmaan koskaan tulla näkee solisluita alemmaks (mun kriteereillä hyvin pitkät) yltävillä hiuksilla.

Mitään havaintoo kuka kyseessä ;_______;
Mutta jotain tollaista mä olisin vailla. Ehkä hieman vielä lyhyemmät tosta eestä, ihan olkapäille asti. Yay! Pitää vaan tosiaan soittaa paikalliseen tukkatuunaamoon ! Waiting for that.

Huomenna olisi muuten englannin koe 8)) Tuli taas tosiaan mieleen ^^ Ja keskiviikkona kivasti ruotsi. Lähen siis lukemaaan, mooooido !


ps. "Noi on noita raskauden merkkejä, koitahan pitää huoli." MITÄ?! Kuhan vaan ilmotin, että mua oksettaa ja paleleeeeee D: THANKS MOM !

No comments:

Post a Comment