18 September, 2011

Jopa multa vois onnistuu

Mä haluisin olla semmonen huipputyylikäs, jollais olis tosi paljon ihania ystäviä.... Nyt oon tämmönen suht perusrandm. Höh :c ......... Haluisin olla tyttö sillei selvästi. Okei, tyttömäinen ^^
Mäki mun kameraa ★
Mä lupaan, että: Mä muutun koko ajan tyttömäisemmäks mitä lähemmäks päästään Joulua. Okei? Ehkä mä muuttuisin sitten oikeestikin ^^ Onnistuisinpa ! Nyt oon tämmönen ihme kasa harmaita huppareita ja yks meikitön ---.

Kyllä, olisin voinut yrittää mahduttaa nää kaikki tän päivän postaukset yhteen isoon mut mitä turhaan ! Kaikkihan rakastaa lukee mun basic ja niin randm juttuja, ettei rajaa.? ^^ I knew it. Mutta hei ihmiset. Arvatkaa tuliko mun enkun lukemisesta sittenkään mitään? ::D Ei mitään tietenkään.

Mä olen harvinaisen innostunut tosta mun lupauksesta nytten. 8)) Yay ! Eli saatan saada sen toteutumaankin ^^ Muuntaudun harmaasta angstiteinistä tyttömäisen söpöksi pelleksi (tällä naamalla muulta ei voisi näyttää...... ;____________________; byä)  Aloitan operaation hiusten leikkuulla.

Aaaaeeeiiii !!.. Koska olen tunnollinen opiskelija ja tottelen vanhempiani, voisin lähteä pian nukkumaan. Luen hieman kielioppia, laitan kirjan ja vihkon tyynyn alle ja toivon, että aamuun mennessä kaikki kirjan tieto olisi teleportannut mun aivoihin. Sitten aamulla nousen kivasti aikaisin (eli seiskalta suunnilleen) keittämään lattea. ★ Tykkääntykkään. Voisin samalla syödä aamupalan, koska sellaisia en yleensä harrasta ^^ Heh.... "Aamupala on päivän tärkein ateria" Paljon minäkin sisäistän taas.

Naiseksi muuuutun piannn ! Heha. Aivan muuten, huomenna olisi judo. Yay ! Kivaakivaakivaa, paitsi mä kuolen jo niihi lämppiin ;__________; Sinänsä heikko esitys Emma...!
Alalalalala.. Mä tarvitsen housut. Moi.kka.

2 comments:

  1. mikset kasvattais pitkiä jos haluut tyttömäistyä :) vaikka onhan lyhyetkin naiselliset!

    ReplyDelete
  2. Anonymous: Haluisin niin kauheesti kasvattaa pitkät hiukset juu, mutta ne vaan ei jotenki käy mulle mitenkään D: Sellaset lyhyemmät ja rikotut käy paremmin, ainakin mitä oon kuullu :>

    ReplyDelete