05 June, 2012

ELMO

Morjestaa. Mä käyn läpi pienimuotoista nälkäkuolemaa aina ajoittain, koska kieleen sattuu niin paljon, ettei yksinkertasesti pysty syömään mitään. Mur. Mutta ehkä tää on sitte kiva, kuha eka paranee... Oon eläny nyt tän päivän suurimmaks osaks vedellä ja smoothieilla. Nyt illasta oon tajunnu, et voin sittenki syödä jotain muuta ja oonki sit tunkenu naamaan piltin, äitin tekemää possupihvii pekonioliivijutulla ja sitte jotain HIPPpurkkisapuskaa (for kidz). Eipä ole nälkä nyt. Mutta huomenna taas yhyy. Kuolen tuskaan. Saanko ottaa nappuloita kipuun? No otan huomenna, vaikka ei sais..... KAI NYT SAA OTTAA?! :D ei tommosta voi kieltää multa etenkää.

SAIN ELMON SYNTTÄRILAHJAKS
HONGKONGISTA
Joop, mun kieli näyttää sämpylältä
MUTTA se ei ole tää asia vaan se, et siin on koru
Voi vitsi, sain tänään mun synttäripaketin Hongkongin pään perheenjäseniltä. Paketti oli iso mutta kevyt. Se rapisi epämääräisesti, kun sitä heilutti ja heitteli ympäri. Se oli teipattu tuhannesta eri kohasta ja kesti tunteja, että sain sen auki. Siellä olikin ELMO. Voi vitsi miten mä hihkuin. Olin niin ilonen, koska oon toivonu Elmoo jo melkein vuoden päivät. Ah, ja nyt sain sen. Lähetin siskolle ja sen miehelle ja pojalle isot kiitokset facebookin kautta. Mä niin rakastan tota eläintä.
Huomenna käyn varmaan ottamassa rustoon sen korun takasi. Ku viimeks piti ottaa pois, koska repes. KIITOS TOMMI. Ja kiitos judo. Mutta joo. Vois mennä nukkuu kuhan oon eka syöny mun piltin loppuu :3

Moooido! Kommentoikaa mulle ja silleee.......

2 comments:

  1. Syö PAAALJON jätskii, niin kieli jäätyy, ja kipu helpottuu. Oisko tuossa jonkin sortin vinkki ;)Yritä kestää. Hyvä keino ainakin saada painoo puttoomaan (ei sillä että sun pitäs -EIKÄ VASTAÄITTEITÄ!)

    SÄ ET OO YEHNYT SITÄ JÄLKKÄRIBLOGIHÖSKÄÄ!!! >(( Mur! Mä haluun herkutella, ainakin kuvien kautta ;D

    Jäin muuten pohtimaan että eikö ne ruokapiltit oo kamalan makusia? >;P
    -A

    ReplyDelete
  2. Oon syöny jääpaloja ihan sikana :D Ja mun kieli on aina ihan jäässä!
    Ja se jälkkäriblogi lähtee käyntiin heti kun saan rahaa sen verran, että saan ostettua kaikkia tarvikkeita c: Eli ei vielä hetkeen!

    Ne ruokapiltit on ihania :3 Taino mä tykkään. Vähä mauttomia mut muuten tosi nam!

    ReplyDelete