27 February, 2012

Hieman pinkkiä

Mä en ikinä lakkaa kynsiäni, enkä etenkään pinkillä. Helsinki saa mut aina kokeilemaan jotain uutta ja jännittävää. Nämähän näyttävätkin ihan hauskoilta !
Etenki toi vasemman nimettömän yksityiskohta (tähti) on kiva. Tykkäilen. Oottakaa vaan nii huomenna näitä ei enää ole, koska "ahdistuin näistä, koska eivät ole mun tyylisit ollenkaan". Hehhe.
Huomisen oonkin sitte yksikseni, aaaamun siis ! Ihmiset lähtee töihin tai kindergardeniin. Aamu selvästikin lähtee käyntiin lämpöisellä kylvyllä ammeessa (HIHHII JEEJEEJEE !), sitten jotain aamupalan kaltaista naamaan, vaatteet päälle ja keskustaan ! Whoepee, kamppiin menen osaksi stadilaista nuorisokulttuuria. Musta tulee taas vaihteeks Kamppinuori. Nättiä. Haluuks joku tulla seuraks ? Joku, joka nyt täällä suunnalla lagailis muuten vain..... Iihan miten vain, ilmotelkaa.

siinä kokonaisuudessaan
vasemmassa nimettömässä tähtönen
sitten minä, heh
yritin revitellä sen hetken kun Lilja oli
jossain olkkarissa juoksemassa

Mä en jostain syystä saanut mun kamerassa olleita kuvia tälle macille (mitä lie canon tehnyt macbookille kun noin ignora sen)......... D: Siellä oli hienoo otosta metrosta aj 82 -linkistä ! Oisittepa nähny :P Ihan häkellyin nähdessäni ne kuvat. Olin ikuistanu jopa mun converset Herttoniemen kolmoslinkkkipysäkiltä. Oudear. Mut älkääpä huokiko vielä. Se kuva näyttää ihan veikeeltä :P
No hops, kylläpäs aika rientää.... Kello on jo puol yks yöllä. Vois yrittää vaikka mennä nukkumaan tai jotain tässä suht ajoissa. Hehhe.

Ainiin, mä tässä mietin yks päivä, että millastakohan olis olla laivalla töissä. Ei vitsi se ois muuten siistiä ! Ainaki kuulostaa huisin mielenkiintoselta, mitä nyt oon Mathiasta kuunnellut kun on jotain kertonut.
Jajoo, olen niin tuhohukassa tulevaisuuden suhteen. En kyllä tiiä mikä musta tulee isona ja tässä vaiheessa elämää se tietämättömyys tulevaisuuden suhteen rupee pikkuhiljaa ärsyttää ja ahistamaan ja vammmaistamaan. Henkisesti kuolen kohta. Muar.

Mutta nyt nuksimaan ! eiku nukkumaan mitämitä. Nukkumaahan mä vaan oikeesti tosissaan. Väsyseenä tuun olee niin ruttuinen viiina('ruttuinen viina' = sanamuuunnnnnos), että hyyi. Mörkö olen ja nyt mooooido !!

No comments:

Post a Comment