22 February, 2012

Balck Tide - Warriors of time



Kyllä, löysin viihdykettä porukoiden Macbookista. Photo Booth, huah. Hieman kesti tonkin löytäminen :'> Nomutta, kaikki hyvin periaatteessa sinänsä ellei otetaa huomioon sitä, että pikkubro saa muovikortin jolla maksaa käteisen sijaan (emma, sitä korttia kutsutaan Visa Electroniksi) enkä mä saa. Mitäs kettua olen tehnyt? Reilua kun kolme vee nuorempi velipoika saa tommoset ennen mua. Niin kävi kyllä puhelimenkin kanssa. Sai sen joo samaanaikaan mutta kolmevuotta mua aikasemmin silti. Ärsyttävää olla näin lapsi vielä. Niin lähellä 18vuotta mut silti niiin hemmetin kaukana. Mur.
Ainoa elämää ilahduttava asia tällä hetkellä on loma. Voi kun se onkin lähellä ! Ylihuomenna tähän aikaan olen jo junassa menossa kohti Helesinkiä. Sitten Nipsun asunnossa yksi yö, sitten Veeruska-sis tulee hakemaan mut Loviiisaan yöksi tai kahdeksi, sitten takaisin stadiin Maatiaksenkyydillä (luulisin), jeejee ! Can't wait 
Enne lomaa mulla on kuitenkin vielä saksan koe, hyyyi. Se tosin on pois alta hyvin nopeesti...... Voisi mennä jopa hyvinhyvin kerran mun ykköskurssin koe meni hyvin (eli sain 8½ vaikka lintsasit kurssin tunneista 1/4..).

Mutta nyt oottelemaan lomaa !

No comments:

Post a Comment