15 January, 2012

Herkullisia

Morjestaa ! Käytiin tänään mummua katsomassa ja voikun sainkin ihkut lapaset ! Meiän mummo on paras
Voivoikuulkaa 8)) Tajusin tässä, kun hieman asiaa pidemmän aikaa olen ajatellut, että ihmiset on loppupeleissä ihan hauskoja. Okei, ehkä pikkusen ärsyttäviä jossain määrin mutta niinkuin joskus oon saattanut sanoo, että kyllä mä viihdyn paremmin ihmiset ympäröimänä kuin yksin erakoituneena metsän siimeksessä. Okei, sillon kerran tässä alemyyntien aikaan postasin miten ahistavaa oli olla Gina Tricotissa(, mikä tosissaan vetää puoleensa kaikki Jyväskylän teinit) mutta.....tarkoitankin tässänyt sitä, että Hongkongissa on hauska asua toisinkuin jossain enontekijöillä :>>

Herkulliset lapaset

Ja, koska mulla on maailman loistavin kummitus (EVAH), sain tämmöset ihanat olo-/yöhousut ja namnam topin :>> Tykkään aika paljon oikeestaan. Vaikka noista sydämistä ei heti ekana tulekaan mieleen minä. Oon ite mieluummin pukeutuneena windstopperiin ja farkkuihin. Takin alta löytyy yleensä huppari ja pari toppia. Mun tyyliks vois sanoo....poikamainen. Taino ainaki enemmä poikamaine ku tyttömäine :DD Mua ette tuu näkee hamosissa kulkemassa tuolla kaduilla ihan heti. ^^ Ainut tilanne, millon suostun mekkoon pukeutumaan on ah-niin-jänskät-Wanhat. Kohtahan ne on tossa kulman takana tulossa. Huhhuh......... Omgomgomgomgomg, hajoon ajatukselle. :'>

noissa housuissa
on oikeesti
sydämiä :>
Hei meen nukkumaan nyt, koska oon iha kuollu vkonlopun jälkeen......(mitä ihmettä teinkään? Söin, kävin juoksemassa, mummon luona vierailin ja söin..... Väsyttävää touhua ja nukuin pe-su välisenä aikana yht. 20 tuntia :>> että moi vain !)

Se ois moido, ja lupaan panostavani seuraavaan postaukseen hieman enemmän ^^
Puspus.
tylsimykset.

No comments:

Post a Comment