25 November, 2011

Tsemii Kurikkaa ! c:


Uijui, jos sitä taas pitkästä aikaa kirjottelis tännekin :> Vähän jääny postailu, kun oon nyt keskittyny enemmä judoon ja kouluun...... D: Nomut oon ainakin oppinu jotain uutta ^^ Kuulemma yläaste_asiaa mut en mä niiltä ajoilta muista mitään mitä hissassa puhuttiin maailman sodista tai vastaavista kansainvälisistä suhteista. Nomutta anyway, tosissaan hyvii tyypei on lähöss meiltä Kurikkaan judokisoihi ja toivon mukaan ne tulee sieltä takasin kultamitaleitten kanssa :)) Tsemii !!


8DD

Ei vitsi muuten, ette tiiä ! Mä sain Pällyltä tuliaisena Ralph Laurenin pipon ! Omnomnomnomnomnom 

Örrrr, mitä mä tnään enää teen? Haluan tehdä jotain, mutku hmmm en tiiiä. Ehkä söisin ja sitte ahistuisin ja sitte vannoisin, että teen ainaki 200 vatsaa tuntii (not gonna happen..) ja sitte häviäisin hitaasti ja äänettömästi.



No comments:

Post a Comment