28 November, 2011

Thriller night

Lauantaina oli pikkusen pikkujoului ja oli tosi hauskaa paitsi, et mua ois pitäny olla tökkimässä koomasta :'> Mua väsytti aivan älyttömästi ja sen varmaa näki mun naamasta niin 100prosentin varmuudella....... Kun lähettiin autoilee takas kotiin joskus 1am jälkeen, väsy voitti satanolla.

Mä en hallitse mun naamaa :'<
Eilen oli aivan huippupäivä ! Lunta sato aivan älyttömästi illalla niiku varmaan klo 18 eteenpäi!! Oli aika villiä ku maa meni valkoseks niiku nanosekunteis <: Ja vaikka aamu meni pienis olois nii illalla Eve tuli meille (heart!) ja me riehuttiin rymyttiin lumessa ja tehtiin Osvald-karhu. Kun Eve häippäs kotiin, meiltä lähti eka netti eikä muuten tullu takasi ku vasta tyylii aamulla. Ja sitten illalla myöhään eli joskus kymmene jälkee enne yhtätoista meiltä lähti sähköt yli puoleks tuntii. Se oli loppupeleis ihan hauskaa ^^ Ainoona pelkona oli, että mitä jos sähköt ei tuu takas aamuun mennes nii aamulla ois ollu jääkylmä suihku. Hyyyi.

Mut tää maanantai oli ehkä taas vaihteeks paras päivä c: !! Menin judosaleille ehkä joskus 0530pm aikoihi tai jotain ja sitte lähin sieltä suunnilleen 0815pm pois :DD En yhtään kauempaa voinu siellä tietenkää olla mut siellä vaan viihty, niin paljon paremmin ku jossain muualla pitkään aikaan. Yllättävän mukava tunne kyllä (: Ku on tuolla judossa nii tuntuu, et alkaa olee jo osa jotain vähä kivempaa, isompaa yhteisöä... Jeij.
Mut nyt lähen laskee mun ihkut maholliset ruhjeet ja sitte teen enkun läksyt ja sit nukkumaa <:
Nukkumistaki oottanu melkee koko päivän D: Vihdoin 

No comments:

Post a Comment