09 September, 2011

Long time, no see

Siitä on jo liian kauan, kun viimeks näin mun siskoja. Ihmisiä, joihin voi luottaa aukottomasti, sokeesti ilman pelkoo, että mikään henkilökohtainen ja salainen paljastuisi. Ikävä. Onneksi Hongkongin sisko tulee joulukuussa ja kahta muuta näkee tässä joskus syksyn mittaan, huh.

Ens viikolla alkaa koeviikko, arvatkaa oonko hieman jäissä! Mä olen niin pihalla filosofian ja mantsan asioissa. Bilsassa jopa suunnilleen tajuan ne käsitteet yms.. Samoin enkussa (etenki epäsuora kerronta on helpppppo!) ja ruotsissa. Mutta filosofia....... ;o Maantietoki, ei olla saatu läksyä kertaakaan eli ei ole ollut kirjan_aukaisu_pakkoa. Mutta hah. Aion pärjätä nyt kakkosvuonna niin paljon paremmin, kuin ykkösvuonna. Ykkösvuoden lukioarvosanat menivät siellä kutosen ja seiskan välillä.. Tähtään tänä lukuvuonna sinne seiskan-ysin väliiin ^^ Kovat on tavotteet, mutta kyllä sitä pärjätään. :>

Asiasta kolmanteen ja täysin omassa sarjassa painivaan. Olette varmasti jo saaneet sen kuvan, että olen aloittanut judon. Kyllä........ Paikat aivan täysin jumissa, ei rajoja. Kaula, siis kaula on niin jumissa, ettei pää taivu sivuille eikä eteenpäin ^^ Hyvin mulla menee, tiedän. Alaselkä on niin romuna, että ah. Ei voi mennä alas ja nousta ilman, että sattuu niin pirustii D: Mä en ihan ole vielä päässyt jyvälle, että mikä siin selässä ny oikee onn..



Fullmetal Alchemist - Eversti Roy Mustang

Mä olen muuten löytänyt uuden rakkauden. Fullmetal Alchemistin. Etenkin Roy Mustang ja Edward Elric pomppas mun näkökenttäään ja jäi.

Fullmetal Alchemist - Edward Elric      


No comments:

Post a Comment