11 September, 2011

Ihminen ei kadu sitä, mitä on tehnyt vaan sitä, minkä on jättänyt tekemättä

Onkohan toi totta. Miks musta tuntuu, että enemmän kuulee ihmisten katuvan esimerkiksi edellistä vkonloppua tai iltaa. Harvemmin kuulee kaveripiirissä "Hitto, kun jätin menemättä". Mikäköhän siitä tekee sit semmosta? Kyllllllä, mä jaksan miettiä oikeen tämmösiä turhia, vähäpätöisiä juttuja.... Olisi muuten nyt tärkeempääki tekemistä ^^ Koeviikko alkaa keskiviikkona filosofian kokeella, siihen voisin hyvin kerrata nyt niitä kaikki käsitteitä ja eri argumentteja ja oppeja. Huhhuh. Tossakin aineessa niin paljon kaikkea epävarmaa, ärsyttävää!

Mun pohdinta jatkuu... Jigotai vai Darma kai?! Mulla ei ole aavistustakaan. Jos mä menen Darma kaihin, mä pääsen judoleirille yövalvojaks ja varmaan osallistuu jotenki siihen kyseiseen leiriin parin vkon päästä. Darma Kaissa olis enemmän mun kokosia ihmisiä, hope so ainakinn....... Tiitun kanssa matkat menis suunnilleen puoliks ku olis reenit samaan aikaaan kai. Jos taas olen Jigotain riveissä, mulle ei ole sopivaa harjotteluparia, enkä saa tehtyä niille nahkapäille kunnolla niitä sidontoja yms heittoja..... Ylimäärästä oottelua koulun jälkee enne reenei olis maanantaisin se kolme tuntia ja torstaisin kaks tuntia... Oletettavasti en pääse myöskään yövalvojaksi (koska Darma kain sensei ei oikein pidä musta tällä hetkellä) enkä varmaankaan sinne leirillekäään sen paremmin. Hmmmmmmmmmmm. HELP.

Hei, ettikää mut Twitteristä. Mut saa sieltä nykyään kiinni, samoin galleriasta. Twitterissä oon nimellä emsimonen ja galleriassa nickillä bieberhate. :> FIND ME ! Mulla on varsin tylsää ilman facebookia. Vielä 24 päivää ilman, ei enää siis kauaakaan ^^ Hetki vain niin pääsen taas häiriköimään ja päivittelemään statusta tunnin välein, raportoimaan kaikesta mitä teen, hah ! I'll be back faster than you think ;)

Love ya <3

japanese girly

No comments:

Post a Comment