21 September, 2011

Äiti tykkää musta ja mä tykkään äitin ostamista kengistä...

...kuhan vain ne ilmestyisivät pian tonne eteiseen
Ne on ehkä ihanimmat kengät  k o s k a a n ! Kyseiset kengät ei ole ollu mun tyyliset sitten ollenkaan missään vaiheessa, enkä olisi edes vilkaissutkaan niihin päin hetkeä aikaisemmin. Jotain siis on todellakin tapahtunut pääni sisällä, koska suorastaan rakastuin. (Mä olen tosi pahoillani, koska mä en löydä niistä nyt minkäänlaista kuvaa :<) Mä laitan teille kuvaa, sittenkun joskus kun ne saan ! En oo koskaan ihastunut kenkiin näin paljoa. Ohutpohjaiset tennarit saavat jäädä unholaan (PAITSI mun ihkut vansit ja lempparitennarit, joista pohjat on poikkukatkipinossa jo!!) ja tilalle tulee ihania nilkkureita ja saappaita, jeij ! Okei, kesällä sitten on tennareiden ja joittenkin tosi ihanien sandaalien paluu. Hih.
Kengät kuitenkin löytyivät Aleksi 13 Shopbailut -lehdestä. Voitte tsekata sieltäkin...... Kenkien merkki oli MIGANT.

Nämä ne eivät ole, mutta eivät nämäkään pahat ole.. Varsin söpöt
Minna Parikkalla on sitten ihania kenkiä. Ei voi muuta sanoa ! Samoin ne laukut on aika herkullisia.  Mutta maksaa vaan niin pirusti, ketuttaa.

Ykköstä !
Mä olen muuten suorastaan onnistunut. Olen käyttänyt tällä viikolla vain kerran farkkuja (tnään.....). Ehkä mä kykenen olemaan sukkiksilla loppuviikon ^^ Tiiättekö sen tunteen, kun rakastuu housuttomaan eloon? Se tunne on ihana. Okei, shortsit on ykköset tällä hetkellä. Mun mustan suht lyhyet perus shortsit. Yay ! Niiden kanssa mustat sukkikset, musta paita ja piristämään punainen ohutohut vyö. Hih, näyttää kivalta !

Mä tiedän, että olen paras muokkaamaan kuvia ja sen myös näkee tästä tuotoksesta. Koittakaa saada jotain selvää... Mutta tolta se asu suunnilleen näyttää! Tykkääntykkääntykkään.

No comments:

Post a Comment