07 July, 2011

20min postaus

Mitä kaikkea voi saada aikaseks in 20 minutes? Oikeastaan vaikka mitä, jos vaan jaksaa ottaa itseään niskasta kiinni ja ruveta hommiin. Nyt olisi juuri se aika. Mulla on aikaa 20 min, ja pitäisi saada aikaseks joku asiaakin sisältävä postaus. Mahdollista? Ehkä. En kyllä menee takuuseen siitä asiaa sisältävästä postauksesta, koska mun asia_asiat on aikalailla vain ylinaurattavia lärpätyksiä. Jotenka, asia_asiaan siis.

Ainiin. Kun te ihmiset luette tätä blogia, älkää olettako, että tiedän kaikki tunnetuimmatkin englanninkielen sanat. Jotkus ilmaisut olen tahallani jättänyt junttimuotoon, ihan vain teitä naurattaakseni minä vain. Älkää tajutko, jos ette halua. Pakottaa en voi mutta olisi ihan suotavaa silti.

weheartit.com
Silloin, kun pitäisi ei tule mitään. Pää on aivan täysin tyhjä. Mun kaikki asia_asiat on hävinnyt jonnekin erittäin hyvin kauas täältä, vaikka niiden pitäisi olla nyt tässä, päässä valmiina tekstinä, minkä sitten vain siirrän sormien kautta näppäillen tekstikenttään. Mitä ihmettä mä edes ajattelen?! Miks mä edes pidän tätä blogia?! Mitämitämitämitämitämitämitä?! Aina joskus täytyy tosiaan jäädä miettimään, miksi ja miten. Onko tässäkään enää mitään järkeä? Teksti on täyttä shaibaa, jota ei lukisi mielellään edes lukutaidoton sokeus. Lukihäröisetkin osaavat tätä blogia väistää ihan taidokkaasti.

Tämän hetken asia: Irc-galleria.net on turha. Siinäs saitte ihQd44teinimeikkipellepissikset, hah !

2 comments:

  1. älä vaan lopeta blogii!:(

    ReplyDelete
  2. Anonymous: En mä varmaan lopetakaan :) jatkan tätä turhan kirjottamista..

    ReplyDelete