14 June, 2011

Kettuilua ja ankeutta

Mahdotonta ehkä uskoa mutta totta se on. Mulla on ankeeta Hongkongissa. Tunne on niin unbelievable.
Nomut, tää on tämmönen päivä. Eilen mulla ja Pekillä oli tosi kivaa, uitiin altaalla ja sitten illala mentiin shoppaa lähimoolille C: Mutta tänään. Joonakselle ei riitä toi lähi vaan pitäää lähtee jonnekin centraliin. Voi jesus. Ja nyt en voi olla Pekin kanssa. Voimur. Ja nyt kaikki ketuttaa ja voisin kettuilla kaikille niin paljon. Okei, kettuilin jo. Mutta lisää..........

This feeeeeling is unbelievable !

Nää vikan viikon päivät voi olla semmosia, ku ite haluisin. Hmmm...... Ehkä kuuntelen pari kertaa The ready set:iä....... Fiilis saattaisia parantua. Juu, mahdollisesti. Mutta Joonas hieman hidastaa tapahtumista. Mur. Ja kyllä. Mua suorastaan v**uttaa.

3 comments:

  1. Hei kuvia sieltä! (8

    ReplyDelete
  2. sori kun olen elämäsi tiellä..

    ReplyDelete
  3. Anonymous #1: Kuvia tuli ja saatan tehdä vielä myöhemmin postauksia yksittäisistä retkistä yms. :>
    Anonymous #2: Mä tiedän BRO, että oot pahoillas. Mutta anteeksi et kuitenkaan saa ^^ Elämäni olisi varsin ankeaa without ya.

    ReplyDelete