16 May, 2011

Tack Tre kronorTre

Se oli semmonen peli. Wow. Onhan se ihan hienoo, ku Suomi voitti MM-kultaa.... Mut jotenki olisin halunnu Ruotsin voittavan. Nyt hieman kyrsii. Ankea vkonloppu oli. Viisut voitti joku Azzzzzerbaizjan ja nyt Suomi voitti tosiaaan sitä MM-kultaa.

Tre Kronor (google.fi/images)
Se kuulu oikeeesti Ruotsille ! Och jag talar sanning. Men det gick så här nu. (mun ruotsin kieli on kamalaa vielä. En osaa sitä ollenkaaan. Sori !)
Men det är så dum när Finland vann världsmästerskap.

Jag lovar lära tala svenska.







Oooh, jag måste gå nu till min säng !! Pus och kram.

4 comments:

  1. Jotain ruotsia sinne sopersin, KAIKKi artikkelit on hieman päin mäntyjä jajaja noniii : D Google translate oli aika kova sana tollo..

    ReplyDelete
  2. Miksi halusit ruotsin voittavan :o

    ReplyDelete
  3. Anonymous: Mä olin tohon aikaan kaikkee isänmaallista vastaan, oon kyllä hieman vieläkin ^^ semmone olo vaan tuli, että Ruotsin pitäis voittaa. Kyllä mä edelleen oikeestaan oon sitä mieltä, että Ruotsin piti voittaa D:

    ReplyDelete
  4. oot nolo. ku et ymmärrä hokist mitää jos ruotsi ois ansainnut voiton....

    ReplyDelete