27 May, 2011

Oivoihongkong

 

 Tää tulee liian pian.
Mä en osaa valmistautua enää.
Apua.
Maanantaina on lähtö.
Yksin pitää selviytyä terminaalista maailmalle.
Oivoi.
Hongkong



En tajua miten tää aika voi mennä niin älyttömän nopee. Tää on niin tajutonta. Huh. Ja ihmiset on tosi omituisia. Karttusen kanssa villisti menny viestejä oli sata tällei 24 tunnin sisään. : D Mieletöntä. Jakyllä. Ei mitään. Mun ajatus katkee aivan koko ajan. Ja kirjotusvirheet on jo niin älyttömän yleisiä. Joku helenan lukihärö tai vastaava, paha mennä diagnosoimaan iteksee, ku en oo mikään lääkäri ^^ Hienoa jälkeä siis äikän ja kuviksen analyysit. 

Kuviksesta puheenollen. Sain jännästi ylistystä mun somittelutaidosta maasta taivaisiin. Huh. Ei ollut niin järin upeita ne kuvat edes. Mutta yritys hyvä kymmenen mun mielestä. :)

 Näistä se nainen jaksoi kehua. Olivat kuulemma kamalan naisellisia ja mielettömän hienoja. Kivaa. Mutta silti antoi kympin tilalle yhdeksän puoli. Ei se sanonut mitään ihmeellisiä perusteluja sille, miks lähte puol numeroo pois. Mutta, en ehkä ole loppupeleissä niin hyvä sittenkään :) .
Opettajan reaktio mun terveysaiheisesta julisteesta taas oli aivan toista maata. "Sä et kyllä osaa piirtää ollenkaan. Tiedän monia valokuvaajia, jotka osaavat sommitella erinomaisesti muttei piirtää. Sinä olet juuri semmoinen."
 Ai, kiva. Kiitti. Nomut kaheksikot tuli kuviksen kursseista. Jes. 
Mitä sain irti kuviksen arviointikeskustelusta? Osaan sommitella erinomaisesti, mulla on silmää eli nään mikä näyttää hyvältä mutta en osaa piirtää ollenkaan. Kjehkjeh. Kyllä tolla sommittelutaidollakin pitkälle pääsee. Ehkä.

Ja joo, en oo unohtanu Ruotsia. Jag kan tala svenska ännu. Du vet Eric Saade? Oooooh, han är så härlig och maffig. Jag älskar honom. Hans sång Radioactive är jättekul ! Lyssna på den !


No comments:

Post a Comment