11 May, 2012

REDWOOOOD

Hahaa, onnea matkassa oli taas tänään! Aamulla panikoin kun ei ollut valkoista paitaa päälle omassa kaapissa niin sitten kävin vierailulla pikkuveljen vaatehyllysillä. Nappasin nopeesti lähimmän valkosen T-paidan ja laitoin päälle ajatellen "Kyllä se ymmärtää ja pyydän siltä päivällä anteeks.... Tuskin se just tnään tarvii tätä!". Nooh, menin kotiin. Joonas tuli hetkee myöhemmin. Sitten piti sanoo.... "HEI J, OON TOSI PAHOILLANI MUT MUN OLI AIVAN TÄYSIN MAHDOTTOMAN PAKKO LAINATA SUN VALKOSTA PAITAAS, EIHÄN HAITTAA :3 ??"........................................ Jiin reaktio: "MÄHÄN OON SANONU, ETTET SAA LAINATA MUN VAATTEITA! ET VAIKKA EN ITE NIITÄ KÄYTTÄSKÄÄN. SE ON KUULE 5 EUROO/VAATE." Omgomgomgomg. Lähdin huoneeseen paiskaten oven kiinni. Menin takasin olkkari-eteinen väliselle alueelle peilille ja sitä kautta katoin, että kenekäs tekemä paita tää nyt olikaan. Minä: "redwood.....okei. pitää muistaa että ostan tämmösen sitte ittelleni." J: "hetkone, ei toi oo mun paita. ei mulla oo redwoodia."
................................... OIKEESTI OON NYT ONNELLINEN, koska mulla oli sittenkin oma valkoinen t-paita 8) Ei tarvii kärsiä sitä huuutoa enää.

JoooO. Asiasta pullataikinaan. Taino huumetyöhöni. Sain sen eilen valmiiks, joten sain tän päivän iltapäivätunnit vapaaksi. JEA! Loppu terveystiedon porukka jäi kiltisti istumaan ATK-luokkaan ja tekemään omia töitään mutta meiksi sai lähteä kotiin :3 Meiän ope on reilu!




No comments:

Post a Comment