29 April, 2012

voiluoja

Anna mun kaikki kestää :'> Voisin hyödyntää tän aggression urheiluun tai sitten tohon huumetyöhön. Ulkona olis kyl kiva sää, ehkä meen pystyttää ramboliiinin takapihalle ja omin sen sitten itselleni (turha yhtään on yrittää tulla pomppimaa!!!)........... Sitten voisin mennä nukkumaan, eli joskus tossa seitsemän aikaan viimeistään kunhan olen syönyt ja juonut ja laittanut IDOLSin tallennukseen. Kuulostaa astetta paremmalta suunnitelmalta.
Mistä mä kerään näitä ihmisiä mun ympärille, jotka arvottomiin asioihin puuttumalla yrittää ärsyttää tai esittämällä ikäistään tyhmempää? Jo toinen tällä viikolla 8D so unfair. Mun asiat ei yleensäkään ketään kiinnosta nii sitten yhtäkkiä PUF tullaan, joojoo.
Nyt tarvitsen puun jota hakata.




HEHE, loppukevennys. On muuten törkyhyvä biisi!


No comments:

Post a Comment