20 April, 2012

GINGErbrunette

Moikka, viime postauksessahan mä pälpätin punasista hiuksista..... No, värjäsin tnään. Värinä mulla ei ollut punasta ollenkaan. Oikeestaa mulla olise semmone mahonkin kullanruskee. Noista tuli enemmän punaset :'> Nomut tää "fail" olikin oikeestaan hyvä "fail". Tykkään näistä hyvinkin paljon ja öö, kai mulla sitten on tuolla jossain sitä punapigmenttiä. Noi on kyl maukkaat. Okei, viel pieni totutteleminen mut ei enää ihmetytä peilin eessä.

Huomaattehan tuon punaisen vivahteen? Se nousee
näkyviin todella kirkkaasti ulkona

Eka aattelin, et tää ilme korostais mun suurta
älykkyysosamäärää mut en sit tiiä

Tässä minä ennen hiusten värjäystä. Niinkuin ehkä
huomaatte miten tylsän sävyiset hiukset mulla oli :>

Voin sanoo, ettei oo vanhoi hiuksii ikävä! Nää on niin erilaiset niihin verrattuna, et nää piristää aina ku nää näkyy peilistä ::DD Ja sit tää väriaineen haju on omalla kierolla tavallaan aivosoluja tappavaa kuin myös lumoavaa ja muistuttaa siitä hupaisasta värjäyshetkestä Hennan kans ^^

Enää tosiaan puuttuu see tatska, sit oisin saanu mun tänhetkiset toiveet toteutettuu :P

No comments:

Post a Comment