15 December, 2011

Pikkujouluja hieman lisää

vammaisin enemmän jos vain vois
mut raja tuli jo vastaan, sori :<
Moikka. Meillä oli tnää judoseuran pikkujoulut. Ihan jees. Rossi ainaki sai tehtyy mun hissan kriisiprofiilimonistetta siihen asti, et sen monisteen suorakulmion muoto rupes muistuttaa uhkaavasti enemmä venettä.... Raitsu tykkää ^^ Ja onha se hauska saaha jotai Kreikan Rooman jumalten ja hallitsijien nimii sinne hitlerin ja staaaalinin seuraks c:
Paikan päällä tuli syötyy sen verran kaikkee, että nyt ois paikallaan muutamatkin reenit ja päälle pari lenkkii viä. Hyi että mikä pallo_olo D: Hjälp.

Aaanyway. Mulla alkais koeviikko maanantaina hissan kokeella. Hauskaa :'D Huomenna pakollinen hissan kertaustunti 1230-1400. Ketuttaa. Pilaa mun pitkän vkonlopun. Pöh. Tää kostetaa.

Oon tyhmän tylsä enkä kirjota enempää. Yritän vierottuu tästä irti kokonaan ja kirjotan hyvällä tuurilla kerran kuussa tänne, deal ? Jos oot erimieltä nii kommentoi jotai. :P


2 comments:

  1. et todellakaa ala kirjottaa niin harvoin! :(

    ReplyDelete
  2. Kyllä mä kuule Anonymous taidan :c Mun ideat loppuu kesken, enkä ees tiiä mitä blogiin pitäis kirjottaa. (help!)

    ReplyDelete