09 October, 2011

tylsyysmasennuskohtaus, apua

Hei ihan oikeesti. Noi Epic meal time_videot..... Lihoin varmaa yli 10 kiloo jo siinä, kun vaa katoin :c Oon pallero. Jaja musta ei saa kuvaakaan. Miten tää sunnuntai näin huonosti menee? Ei voi olla totta. Ehkä huomenna parempi 8)
 Tää mun blogi on niiin sekasin. Tästä ei saa kukaan mitään selvää ja eikös se ketuta? Kaikki menee niin kuusikkoon, enkä mä tiiä mitä teen syyslomalla, jos en saa hankittuu rahoja junalippuun jajaja kettu !

Tää tappaa mua
Sori tosta sisälmyskuvasta...... Toi vaan kuvaa harvinaisen hyvin mun oloo tällä hetkellä c:
"Herkkuja ruokapöytään"

Kertokaa mitä teen syyslomalla. 8) I do need some ideas !
Sori lyhyestää postauksesta mutta haluan nähä Kill Billin, ennenku meeen nukkuu ^^

ps. Remember this---> Kysymyspostaus

No comments:

Post a Comment