13 August, 2011

Can't stop

No tottakai. Kuka mua pakottamaan urheilee? No okei, porukat ja muu suku ja kaveri tai kakski mut jos niitä ei lasketa nii omillani oon. Joo, mä tiedän, että mun lempipuuhaa on tosiaan leikkiä tietokoneilla ja muilla laitteilla (jatietenki syödä samalla aivan liikaa!). Mutta, kaikke tiedoksi........ Aloitan urheilemaan. Ilmottauduin jigotain judoseuran peruskurssile (alkaa 5.9.) ja sinne olen nyt menossa. Viikkoa aikaisemmin alkaa salsastudiolla Street1, sinnekin menosssa ;) Ihme into urheilla nyt.

Hmm, hassua. Tiedän, että vaihdan puheenaihetta täysin lennosta mutta mun on pakko kirjottaa tästä. Voiko toisen kaveria varastaa? Jos voi, T teki sen. Mä saatoin tehdä hieman samalla tavalla mutta ne on keskenään vielä kavereita. Okei, me tullaa sen urpon kanssa paremmin toimeen, kuin se ja T. Jiin mä menetin täysin, kun T ja Jii tutustu. Onko reilua hei? Miks mua ahistaa?

weheartit.com

weheartit.com
Mulla on ihminen, jota en voi olla ajattelematta. Teidän ei tarvitse tietää hänen nimeään. Sen voin sanoa, että tyyppi on oikee sexgod Ilta tosiaan menee siihen, kun siä ihmistä ajattelee. Sitä aina aamulla herää ja muistaa nukahtaneensa tyypin kuva mielessä. Miks ihmiset ees tykästyy jonkin ihmiseen niin paljon, että se on jo melkein elämän ehto (ei mulla onneks)? Vai onko vika mussa ja mä vaan satun tykästymään liikaa? Ei satan, pitää tämmösiäkin miettiä. Ketään ei kiinnosta ja mä itse kuolen henkisesti tässä. Kiitos kamalasti teiän suuresta kiinnostuksesta. Ehkä rupeen kirjottaa kengistä. Eiku hei, taianki olla niin omaperäne, että rupeen kirjottaa takeista. Kukaan ei kirjota takeista.

______________________________________________________________
Hey you all !
My best friend stole my something what was mine. Okey, I'm not sure did she it seriously but still it sucks and I really hope that my head won't explode. 
And yes, I have one guy. I can't stop thinking about him. He's a real sexgod.

No comments:

Post a Comment