25 July, 2011

Hygieniapassi, JB

Canon EOS 450D
Moikka, tarttisin hygieniapassin. Tietääkö joku ihana ihminen, että voiko sellaisen testin suoritettua netissä ja siitä sitten saada sen passin mikä oikeuttaa työskentelemään esim kahviloissa, mäkkärissä yms.? ::)) Kiitos vain, jos joku tietäisi !

En ole muuten päässyt pitkään aikaan postailemaan. Ankeaa, tiedetään. Mutta nytten taas olen täällä teitä ilahduttamassa omituisilla jutuillani ;) Sain muuten otettua kuvia tässä aamulla, kun oli vielä täälläkin hieman viileämpää eikä näin paahtavan kuuma ! Mutta on ihan kivaa kirjoitella postauksia auringonpaisteessa, ulkona ötököiden keskellä (Y). 

Vieressä tosiaan ah-niin-ihana minä. Ainakin nyt tiedätte minkänäköisen weirdon tekstejä luette ;D Yritys näyttää söpöltä ja ihanalta saattoi epäonnistua täydellisesti melkein. Mutta sen sanotte te !

Tehän tiedättekin Pitbullin biisin called Rain over me ? Olen niin tykästynyt siihen nyt ! Popitan sitä kympillä täällä kotona, kyllä häiriköin täällä ! Ihmiset rupevat jo rukoilemaan minua lopetttamaan, hah :D Soitto loppuu sittenkun olen itse kyllästynyt kyseiseen biisiiin ^^  Kyllä, hieman olen ilkeä mutta haluan kuluttaa "uutuuden" heti alkuunsa, ettei biisi unohdu tai rupea maistumaan puulta vain sen takia, etten olen saanut kuunnella sitä tarpeeksi. Muita ihanuuksia ovat Lady Gagan The edge of glory, Judas, Born this way, Justin Bieberin Pray, U smile ja Cheryl Colen Fight for this love.

No comments:

Post a Comment