20 February, 2011

JB's 17th b-day is coming closer, who cares?

Tykkäilen tosta mun webcamistä ! Sen laatu on kymppi ! Ja joo, kohta on Bieberin 17th b-day !!



Kyllä, tykkään Antoinen vanhasta paidasta! Se on ihana. :3 Ja onhan se toki Fred Perry. ^^ Kelpaa pukee päälle!! Joonas sanoo: KURAA. As always. Eipä muutu mihinkää. Aina kaikki mitä teen on KURAA.
Yllättävää, NOT.

Hei tiiättekö! Ysiltä alkaa subilla Karvinen 2. Ja Joonas jaksaa heittää sen paskaa läppäää. Kuten veljet yleensäkin. Mutta en mä siitä urposta luopuis : D Mun myyrä ! ♥

Tässä kovasti yritän hakea kesätöitä. Oon laitellu aivan älyttömästi hakemuksia nytten, et eiköhän joku paikka tipu mullekin :3 Olisi rahalle käyttöö, jooo ja sitte työkokemus ois hauska ! Pihatyöt kotona ei oikein innosta kesätyönä, ku ei siitä mitään ihmeellistä palkkaakaa saaaa... ;o Nurmikonleikkuu ja haravointi ei ole sitä ihaninta hommaa, ei.

Hei, ihmiset haluaa jutella mulle ! Coooooooool !!!! :::)))))

Mä en ikinä opi. Miinaharavaa tulli pelattua reilut 2000 kertaa, ja suurin osa hävitty. Silti vaan jatkan pelaamista ! Miksen vaa voi luovuttaa ja lopettaa? : D Huoh.

No comments:

Post a Comment