19 January, 2011

hiuksia pois

Lauantaina kaheksalta ylös ja tukkatuunaamoon. Ei jesse. Alapuolella hiusmalli, joka osui lähimmäksi haluamaani tyyliä(esim.tommosta otsista en halua taas). Yes, I KNOW ettei se sovi mulle parhaiten ja saa mun pään näyttämään suurempaakin suuremmalta pallolta. But I DON'T care, may i say! :) Että hei vain te kaikki paskanpuhujat, mua ei kiinnosta mitä aattelette! Ja tärkeintä on että saan ne sillei kivasti pinneillä ponnarille :)) Se on se mitä nyt eniten ootan tolta kampaukselta. Ööh. Eh. ^^
Google sponssaa kuvan
Kiitosta vain.

ps. moi. oon kaksnaamane paskapää, älä tutustu, ellet haluu et teen susta mun hätävaran.

3 comments:

  1. Pöh pah, kyllä sopii!<3 usko mua! :) eikä sun pää näytä pallolta : D kuvitelet vaan : D pus!<3

    ReplyDelete
  2. höh, tohon ei tullu sitä yhtä juttuu :o no mut tiiät kuiteski kuka oon. hihii =)<3

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI! Tiiän et pää näyttää pallolta, mulla on ollu jo kerran sellaset hiukset (; purrr, ylihuomenna! puspus <3

    ReplyDelete