20 January, 2011

fittness!

Minä SUPERfitness nainen lähden kohta syömään. TÄ? Oliko tärkeetäki asiaa?! Ainiiin, tässä eilen sitten meni poikki kaverin kanssa. Eihän tässä. Jos ei usko nii ei usko. En voi toisen päätä kääntää väkisin ympäri, niskathan siinäki leikissä katkee lopuks. Haistakaa kaikki, mä en piä mun frendei hätävarana! Prkl.

oma webcamlaatu

Ootte joskus ihan sairaita ihmisiä. Luulette, että ootte kauheestiki muita parempia ja korkeemmalla mut ette oikeesti oo. Alemmaks te vajootte jos meitä muita arvostelette ehkä ulkonäön,-muodon takii. Ei ehkä olla samanlaisii pissipäit. Normaaleja ihmisii. Me kaikki ollaan mut ei normaalitkaa ihmiset samoi virheit tee monee kertaa. Joo, tiiän. Kuka helvetti mä mitää oon sanoo. Oon täys nolla, jota ei tarvi mihinkää. Maailma ei muutu kuitenkaa sen enempää, jos te kuolisitte. Ehkä muutama random itkis tai jtn. Ingen annat. Kasvakaa. Thx.
Semmosta paskaa oon mäki saanu niskaani samanlaisilt pissipäiltä, ei jaksa enää.

2 comments: